mercedes eq aliat

Seria EQS de la Mercedes

Din moment ce Tesla a avut succes, probabil, revolutia masinilor electrice este la putere maxima, aparent de neoprit, iar celelalte branduri cauta sa isi imbunatateasca masinile. Acest lucru nu se datoreaza doar tendintei vanzarilor si profiturilor legate de o crestere a preturilor pentru aceste vehicule scumpe – climatul si schimbarea continua a reglementarilor si concentrarea asupra emisiilor au facut din aceasta o prioritate. Aproape toti producatorii au acum optiuni hibride si/sau full-EV. Mercedes-Benz are propriul super-sedan EV cu niveluri premium de confort, performanta si o gama electrica competitiva – sa vedem daca este suficient pentru a depasi nu doar Tesla, ci si restul producatorilor.

AVantajele oferite de Mercedes EQS

Cu 10 masini BEV (vehicule electrice cu baterie) care urmeaza sa fie incluse in gama Mercedes pana la sfarsitul anului 2022, acest sedan de lux urmeaza EQC, care a fost primul care a aparut in gama de masini electrice Mercedes-Benz EQ. Mercedes EQS este cu siguranta o masina care atrage atentia.

Acea masina, EQC, s-a bazat pe platforma GLC, fiind un crossover compact, dar de data aceasta se bazeaza pe platforma MEA, care este specifica vehiculelor electrice – deci este personalizata si construita in jurul motorului electric.

Deoarece este o masina de lux si care vizeaza un anumit public, ar trebui sa o comparam cu concurenta sa directa, de exemplu, Model S de la Tesla pentru a incepe cu ceva evident. Cu 3 secunde pana la 60 mph pe Model S, Mercedes-Benz poate obtine aceeasi viteza in 4 secunde sau 5,5, in functie de care dintre cele doua modele sunt conduse – deci este mai lent, dar pentru majoritatea oamenilor nu se simte diferenta. Pe Mercedes Benz Romania veti gasi cu siguranta mai multe optiuni.

Merita mentionat ca aceasta masina nu concureaza cu Model S Plaid, desi, in schimb, sunt disponibile doua sisteme de propulsie: EQS450+ si EQS580. Veti avea la dispozitie 329 de cai pe modelul de masina de baza cu tractiune spate, in timp ce EQS580 si 4Matic cu doua motoare va vor furniza  516 CP.

Ceea ce obtineti pe EQS si ceea ce nu veti obtine pe multe alte masini, este acea calitate si lux german, cabina arata impresionant si opulent ca standard, iar Hyperscreen-ul de 56 de inchi este cel care transforma complet interiorul.

Interiorul Tesla nu va putea rivaliza cu acesta, dar diferentele se extind si la mecanica, cu directie pe 4 roti si suspensie pneumatica pe toate variantele, EQS este avansat si capabil, meritandu-si pretul.

EQS este o masina frumoasa, foarte bine proiectata, ca sa nu mai vorbim de putin subestimata din exterior – dar la o avand in vedere toate optiunile care insotesc masina cu siguranta veti obtine avantaje considerabile.

Indiferent daca credeti ca merita pretul sau nu, pe EQS au fost aduse numeroase imbunatatiri – grupul de propulsie are  400-500 CP si o autonomie foarte competitiva. Ceea ce majoritatea utilizatorilor cauta este calitatea perceputa, luxul si confortul – plus tehnologia si echipamentul modern de care dispune aceasta masina. Are suspensie pneumatica adaptabila, directie inteligenta pe toate rotile si multe altele, plus ca numai Hyperscreen va fi suficient pentru a tenta o multime de cumparatori.