campanii google adwords

Mituri despre campanii google adwords

Google AdWords este unul dintre cele mai puternice instrumente de marketing cu ajutorul caruia putem sa avem rate ale conversiilor mult mai bune. Pentru ca este asa de popular Google AdWords a strans in jurul sau foarte multe mituri legate de campanii google adwords, multe dintre ele fiind foarte greu de combatut daca nu stii exact cum functioneaza AdWords. Miturile despre AdWords pornesc de la realitati pe care utilizatorii nu le inteleg pe deplin si ajung sa fie luate in serios mai ales atunci cand apar momente de criza. Care ar fi aceste mituri despre campanii google adwords? Reclamele din Google AdWords nu primesc click-uri. Daca ar fi asa Google nu ar avea cum sa faca milioane de dolari pe zi doar din reclame pe care se da un click. In fiecare zi sunt peste 50 de milioane de click-uri inregistrate pe reclamele afisate in rezultatele returnate de motoarele de cautare. Google continua sa lucreze la imbunatatirea modului in care arata reclamele pentru a atrage mereu din ce in ce mai multi utilizatori.

Campanie adwords

Alt mit legat de AdWords se refera la competitia directa, care va da mereu click pe reclame ca sa distruga bugetele alocate publicitatii prin Google AdWords. Da, se poate intampla si asa ceva, insa Google isi ia toate masurile de precautie si urmareste fiecare click, stie IP-ul celor care dau click pe reclame, toate click-urile frauduloase sunt detectate prin intermediul filtrelor pentru a nu plati pentru click-uri care nu au nicio finalitate.

Mitul legat de pozitia numarul 1 in topul rezultatele cautarilor si importanta ei foarte mare este si el prezent in lista. Sunt multe campanii google adwords care nu au reclamele pozitionate fix in primele rezultate si cu toate astea au succesul dorit. Reclamele pozitionate in topul rezultatelor returnate de motoarele de cautare s-ar putea sa atraga utilizatorii care nu sunt interesati sa cumpere produse si servicii. Pozitiile urmatoare sunt foarte bune si costa mai putin, sa fii pe pozitia 1 nu inseamna ca vei avea si ROI foarte bun, e bine doar pentru partea de branding.

Nu ai nevoie de landing page-uri in campanii google adwords, iata alt mit care este crezut de multa lume. De multe ori in loc sa ajungem pe landing page dupa ce dam click pe reclamele din rezultatele returnate la cautari ajungem pe niste pagini care nu sunt personalizate. Degeaba vrei sa vinzi mai bine daca un utilizator care ajunge pe site va pleca imediat pentru ca nu gaseste rapid produsul de care e interesat, nu il intampini cu mesaje bine gandite.

Agentie adwords

Contul de Google AdWords nu poate avea un singur cuvant cheie mai mult de o data. E chiar benefic sa folosesti un cuvant cheie de mai multe ori in acelasi cont, in campaniile initiate, asa cresti usor vizibilitatea reclamelor. Si despre pretul serviciilor AdWords s-a tot vorbit si exista si un mit potrivit caruia AdWords e prea scump ca sa ti-l poti permite chiar si la inceput de drum. Mitul e fals, Google AdWords e o solutie foarte buna pentru cei care vor sa aiba buget zilnic pentru reclame online si care vor sa aiba flexibilitate, sa poata schimba oricand parametrii campaniilor. Agentiile adwords se pot ocupa oricand de planificare si implementare pentru campanii pentru ca bugetul sa fie unul cat mai realist si mai bine gandit.

Rezultatele rapide in AdWords sunt si ele la baza unui mit care se tot perpetueaza. Nu e adevarat, e nevoie de o perioada de timp pentru a putea vedea si rezultatele dorite, trebuie sa setezi la inceput campania AdWords in functie de audienta, cuvinte cheie, buget, dupa care se monitorizeaza rezultatele.

Un ultim mit tine de gestionare de unul singur in cazul campaniilor Google AdWords. Pe masura ce campania se dezvolta si ai sute de cuvinte cheie si multe reclame nu vei putea sa te descurci singur si vei avea nevoie de ajutorul unei agentii specializate in Google AdWords, cum e si WiseVision. Cu WiseVision stii ca poti gestiona rapid oricate campanii doresti, profesionistii de acolo pot seta rapid campaniile si pot oferi rapoarte periodice legate de eficienta si calitatea campaniilor AdWords setate si lansate pentru promovare online cat mai inteligenta. Agentiile de marketing online au experienta si stiu cum sa rezolve orice probleme apar legate de campanii, stii ca vei avea succes de fiecare data si vei putea gestiona mai usor bugetele alocate pentru publicitate online.

De asemenea ele au si cele mai moderne si mai noi instrumente seo, de la seo tool la tool-uri de seo rank tracking si serp tracking, instrumente care, daca sunt folosite la modul profesionist pot asigura o monitorizare si o apreciere mai usoara a rezultatelor si imbunatatirilor aduse unor campanii seo. Cu toot-urile seo si de seo rank tracking si serp tracking esti sigur ca nu vei avea probleme cu optimizarile si poti ignora orice mituri.