5 Sfaturi pentru Creșterea Angajamentului Angajaților cu Lucrătorii la Distanță
Diversitatea largă de lucrători la distanță, din întreaga lume, dar si recrutarea și plasare forță de muncă asiatică este în creștere continuă. Atunci când organizațiile se orientează către outsourcing, odată cu el vine și angajarea de oameni care să lucreze pentru ei în mod remot, probabil chiar la mijlocul distanței dintre ei, chiar si într-un altă fus orar. Aceasta oferă avantaje semnificative companiilor cu viziune, precum și multe alte beneficii din domeniul resurselor umane. Însă rezervele pot apărea sub forma problemelor de angajament.
Noi credem că echipele remote pot fi la fel de eficiente ca cele din interior, cu condiția ca organizația să facă un efort susținut în ceea ce privește comunicarea obiectivelor organizației, a obiectivelor departamentului și a rolurilor individuale, și să explice cum funcția fiecăruia contribuie la echipa în ansamblu. Să discutăm câteva aspecte cheie.
- Comunicare în timp real
Tehnologia permite comunicarea între membrii echipei, oriunde s-ar afla aceștia. Este ușor și convenabil să te conectezi cu un coleg prin intermediul Hangouts, Skype sau telefonelor mobile. Cei care doresc să meargă un pas mai departe investesc într-o platformă de comunicare în timp real pentru a susține întâlniri virtuale, interviuri etc. Angajații pe care nu-i întâlnești în mod regulat se vor simți cu siguranță apreciați și vor beneficia de aceste interacțiuni.
- Angajamentul ar trebui să fie o prioritate
Prin definiție, angajamentul angajaților reprezintă angajamentul emoțional al angajatului față de organizație și obiectivele sale. În esență, angajații tăi trebuie să fie preocupați de munca lor și de compania lor. Sentimentele lor depășesc cadrul salariului, întrucât aceștia se identifică cu obiectivele organizației și lucrează pentru a le atinge. Cu toate acestea, angajamentul nu apare de la sine și este ușor ca angajații remote să se simtă neglijați sau neinformați. Așadar, vom discuta în următoarele puncte ale acestui articol despre cum poți preveni această situație.
- Întâlnirea echipei
Deși poate fi costisitor, aducerea întregii echipe împreună de câteva ori pe an este o idee excelentă. Aceste întâlniri susțin mediul de lucru, colegii se cunosc personal și își îmbunătățesc relațiile de lucru, crescând în același timp motivația și angajamentul. Studiile arată că, în general, productivitatea crește după astfel de întâlniri.
- Implementarea programelor de recunoaștere a angajaților
Pe cât de mult ai vrea să te concentrezi pe comunicarea în timp real, uneori este ușor să uiți de angajații remote. Probabil că le ceri contribuțiile atunci când se apropie o sarcină cu termen de predare. Asigură-te că îți recunoști eforturile angajaților prin implementarea unui program de recunoaștere a angajaților. Acesta poate presupune recunoaștere socială din partea colegilor și apropiaților, beneficii suplimentare sau orice alte avantaje pe care le consideri potrivite.
- Cunoașterea angajaților la distanță
Angajații remote reprezintă o provocare pentru managerii tradiționali. Interacțiunile zilnice în birou nu au loc, comunicarea se realizează de obicei printr-o platformă online unde nu se poate discuta în mod direct despre planurile de weekend. Întâlnirile și interacțiunile menționate anterior pot fi un punct de pornire excelent pentru a-i cunoaște mai bine pe angajații la distanță. Iată câteva întrebări care te pot ajuta: ce părere au despre un anumit subiect? Care sunt aspirațiile lor profesionale? Înțeleg obiectivele companiei tale? Întreabă-i despre familia lor, despre sporturile pe care le practică, despre hobby-urile lor etc. Încearcă să cunoști persoana în ansamblu, nu doar angajatul la distanță.
Acum, că ai o idee despre cum poți implica angajații la distanță, pune-te pe treabă și elaborează-ți propriul plan.